onsdag 17. mars 2010

Digital arena.

Digital arena har vært et stort emne, og igjen har jeg lært mye nytt. Det finnes ufattelig mange forskjellige digitale verktøy, og mulighetene er så store. Man blir nok aldri utlært på dette området. Men i dette emne har jeg vært innom forskjellige områder og i alle fall lært en del (noe jeg er fornøyd med selv).

I øvingsoppgave 9.3 skulle vi opprette og prøve ut Google nettsted. Jeg satte igang med oppgaven, og måtte prøve litt frem og tilbake før jeg fikk det til. Jeg valgte f.eks feil temaside (familieside istedenfor tom mal), noe som gjorde at jeg måtte opprette tre nettsider før jeg fikk valgt riktig side.... Men til slutt fikk jeg det til, og jeg synes siden var enkel å bruke. Det krever selvfølgelig litt tid å bli kjent med oppbyggingen, men ved at jeg har opprettet og brukt både Google doc og Wikispaces forstår man jo prinsippet raskere. Her er min side jeg så vidt har begynt på, som jeg kommer til å bruke mye i fremtiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar